מקסימום ביצועים (PMax)
מקסימום ביצועים (PMax) הוא מסע פרסום אוטומטי חדש מבוסס יעדים המשתמש בלמידה חישובית כדי להציג למשתמשים מודעות רלוונטיות כדי למקסם את ביצועי מסע הפרסום. מסע פרסום זה מאפשר למפרסמים להגיע לקהלים רחבים יותר על פני הפלטפורמות והערוצים השונים של גוגל, תוך אופטימיזציה אוטומטית של המודעות בהתאם למטרות שהוגדרו.
התכונות העיקריות של Performance Max כוללות:
- אופטימיזציה אוטומטית של מודעות על סמך יעדי מסע הפרסום
- יכולת הפצה רחבה במגוון ערוצים ופלטפורמות של Google
- שימוש בלמידה חישובית כדי לבחור את הקהלים, המיקומים והמודעות המתאימים ביותר
- דוחות ותובנות מקיפים לגבי ביצועי מסע הפרסום
Performance Max מתאים במיוחד לעסקים המעוניינים להגדיל את החשיפה וההמרות בצורה יעילה, עם מעורבות ידנית מינימלית בניהול קמפיינים. הקמפיין משתמש בכוח של למידת מכונה כדי לייעל את ההפצה ולמקסם את התוצאות בהתאם למטרות שהוגדרו, בין אם זה הגדלת מכירות, עידוד הרשמות או הגדלת התנועה לאתר.
עם Performance Max, מפרסמים יכולים לחסוך זמן ומשאבים בניהול מסעות פרסום מורכבים, תוך השגת ביצועים מיטביים. עם זאת, חשוב לציין שלמרות האופטימיזציה האוטומטית, על המפרסמים לספק נכסים ומידע איכותיים (כגון טקסטים, תמונות, סרטונים וכו') כדי לאפשר ל-Performance Max ליצור מודעות יעילות ורלוונטיות.