לחצו לשיחת ייעוץ בחינם

מה זה Above The Fold?

בעולם הדיגיטלי התחרותי של ימינו, יש רק הזדמנות אחת ליצור רושם ראשוני חיובי על המבקרים באתר שלכם. האזור שמכונה "Above the Fold" הוא החלק הקריטי ביותר בדף הנחיתה, שכן הוא מה שמשתמשים רואים ראשון כשהם מגיעים לאתר, עוד לפני שהם מתחילים לגלול כלפי מטה. במאמר זה, נצלול לעומקו של המונח "Above the Fold", נסביר מדוע הוא כל כך חשוב, ונספק טיפים מעשיים כיצד לאופטימיזציה של האזור הזה כדי למקסם את העניין והמעורבות של המשתמשים באתר שלכם.

מה זה Above The Fold?

Above The Fold

המונח "Above the Fold" (מעל הקפל) מקורו בעולם העיתונות המודפסת, שם הוא התייחס לחלק העליון של העמוד הראשון של העיתון, הנראה כאשר העיתון מקופל. בעולם הדיגיטלי, "Above the Fold" מתייחס לתוכן שמשתמש יראה כאשר דף נטען לראשונה, לפני שהוא גולל את הדף כלפי מטה.

תוכן "Above the Fold" נחשב לקריטי, מכיוון שהוא הדבר הראשון שהמשתמשים רואים ולכן משפיע רבות על הרושם הראשוני שלהם ועל החלטתם אם להישאר באתר או לעזוב אותו. תוכן זה צריך להיות מעניין, רלוונטי ומושך, כדי לעודד משתמשים להמשיך ולחקור את האתר.

ישנם מספר אלמנטים חשובים שכדאי לכלול בחלק של ה-"Above the Fold":

  • כותרת ברורה ומושכת שמסבירה במה עוסק האתר או הדף
  • קריאה לפעולה (Call to Action) – כפתור או קישור שמעודד את המשתמש לבצע פעולה רצויה, כגון הרשמה, רכישה או יצירת קשר
  • ניווט נוח וברור שמאפשר למשתמשים למצוא בקלות את מה שהם מחפשים
  • תמונות או סרטונים מעניינים שמדגימים את הערך שהאתר מציע

בעיצוב אתר, חשוב לקחת בחשבון את האזור "Above the Fold" ולהבטיח שהתוכן הכי חשוב והמשכנע מופיע שם. עם זאת, עם העלייה בשימוש במכשירים ניידים בעלי גדלי מסך שונים, המושג "Above the Fold" הפך פחות רלוונטי, מכיוון שקשה להגדיר בדיוק איפה נגמר האזור הזה בכל מכשיר. לכן, כיום מומלץ להתמקד ביצירת תוכן איכותי ומעניין לאורך כל הדף, תוך התייחסות לכך שרוב המשתמשים מוכנים לגלול ולחקור עמוד אינטרנט אם התוכן שלו רלוונטי ומועיל עבורם.

אהבתם? שתפו :-)

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב print

הצטרפו לרשימה הסודית

הכניסו כתובת אימייל וקבלו גישה לטיפים מקצועיים ומדריכים שיעזרו לכם להמריא קדימה

כדאי לקרוא גם...

מה זה Conversion - המרה?

מה זה Conversion – המרה?

Conversion היא מילת מפתח בעולם השיווק הדיגיטלי, המסמלת את הרגע המיוחל שבו מבקר באתר הופך ללקוח משלם או לליד פוטנציאלי. זהו המדד המרכזי להצלחה עבור בעלי אתרים ומשווקים מקוונים, והבנה מעמיקה של Conversion והאופטימיזציה שלו היא הכרחית כדי לנצל את מלוא הפוטנציאל של נוכחות דיגיטלית. בואו נצלול לעומק המושג Conversion, נבחן את חשיבותו ונחקור אסטרטגיות לשיפור שיעורי ההמרה באתר שלכם.

שווה קריאה »
מה זה Canonical Tag/Rel=Canonical?

מה זה Canonical Tag/Rel=Canonical?

כאשר מדובר בקידום אתרים וטיפול בתוכן כפול, תגית Canonical הופכת לכלי חיוני. מאמר זה יעמיק בהסבר על תגית Canonical, או Rel=Canonical, ויציג את חשיבותה בשיפור נראות האתר במנועי חיפוש. נלמד כיצד תגית זו מסייעת לאחד גרסאות שונות של אותו תוכן, נבין מתי וכיצד להשתמש בה נכון, ונדון בהשלכות של שימוש שגוי. בואו נצלול לעולם המרתק של תגיות Canonical ונגלה כיצד הן יכולות להעצים את הנוכחות המקוונת של האתר שלכם.

שווה קריאה »
אתר מכירות החל מ-490 שח בלבד